Subject: Fwd: Kopteri kiirabilend (vedu helikopteriga koodid 3073 ja 11220)
From: "Martin Noorsalu" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Mon, 20 Jan 2025 23:53:40 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Käesolevaga uurime kuidas on lood kohtumisega Terviseameti peadirektoriga, 
kahetsusväärselt ei ole mekiega suudedud kontakti 30 päeva jooksul luua.

Tervitustega!

Martin Noorsalu
MTÜ Eesti Kiirabikopter

Juhatuse liige

56615512
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

---------- Forwarded message ---------
Saatja: Martin Noorsalu <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Date: K, 18. detsember 2024 kell 23:28
Subject: Kopteri kiirabilend (vedu helikopteriga koodid 3073 ja 11220)
To: <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: ragnar.vaiknemets <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>  <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >

Austatud Terviseameti peadirektor!

MTÜ Eesti Kiirabikopteril on rõõm teatada, et alates 2025 kevadest toome 
Eestisse spetsiaalse kiirabikopteri koostöös Avincis lennuettevõttega nende 
EU lennuettevõtja (AOC HEMS) sertifikaadi alusel, mis laieneb vabaturu 
alusel Eestisse tulenevalt EL direktiivile 965/2012.

Seoses valdkonna arenduse ja teenuse osutamise laiendamisega Eestisse soovib 
meie koostööpartner kohtuda teiega teenuse tutvustamiseks ja tingimuste ning 
võimalustega läbirääkimiseks.

Me oleme avatud kohtumisele jaanuari kolmandal nädal, eelistatult 15.01.25 
aga paindlikud ka teiste võimaluste osas.

Tervitustega!

Martin Noorsalu
MTÜ Eesti Kiirabikopter

Juhatuse liige

56615512
[email-masked] <mailto:[email-masked]>